Zespól Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim

Lato w mieście - 2021- dzień piąty

Składamy serdeczne podziękowania dla Rodziców wszystkich uczestników Akcji "LATO W MIEŚCIE". Dziękujemy za to, że powierzyliście nam pod opiekę Wasze pociechy, że zaufaliście nam i wspieraliście nas. Bez Was i Waszych dzieci, nie byłoby nas 😁💓

Lato w mieście - 2021- dzień czwarty

To już czwarty dzień naszego wspólnego wakacyjnego odpoczynku z odrobiną szaleństwa 😁 Dzisiaj zamknęliśmy Lato w cudnych kwietnych obrazach i popłynęliśmy na dno mórz i oceanów 👍 Mamy wyobraźnię, prawda? Szkoda, że jeszcze tylko jeden dzień przed nami, ale spędzimy go na pewno równie aktywnie i wspaniale jak te dotychczas. 😁😁😁

Lato w mieście - 2021- dzień trzeci

Lato zamknięte w zdrowym oddechu". Trzeci dzień za nami. Jesteśmy na półmetku 😁 Jak ten czas szybko mija. Mija nam szybko, bo w takiej grupie jak nasza nie da się inaczej.💪 Dzisiaj mieliśmy mnóstwo atrakcji. Wycieczka do Parku Zdrojowego, a w nim same atrakcje. 👍 Fontanna, oddychalnia i zabawy na wspaniałym placu zabaw. Były lody🍦 bo ich nie mogło zabraknąć, a na koniec pyszny obiad w restauracji Nóż i Widelec u Pani Eweliny i Mariusza. 😁

Lato w mieście - 2021- dzień drugi

"Latem zdrowo, ruchowo i witaminowo czyli letnia aktywność z nutą witaminy" 💪💪💪 Drugi dzień naszego wspólnego czasu minął aktywnie i zdrowo. Było też mokro😁 i plażowo. Nie zapomnieliśmy o bezpieczeństwie podczas pandemii i była pogadanka na temat koronawirusa i przestrzeganiu podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny. Daliśmy radę 😁

Lato w mieście - 2021- dzień pierwszy

Wystartowaliśmy. Czekaliśmy wszyscy i doczekaliśmy się. Pełni radości, ciekawości i nadziei rozpoczęliśmy pierwszy dzień LATA W MIEŚCIE. 😁Dzisiejsze zajęcia pod hasłem "Lato otulone kolorową chustą Klanzy pobudziło nas wszystkich wakacyjnie. Było naprawdę kolorowo, wesoło i bajkowo.

Lato w mieście - 2021

Już niedługo! Już wkrótce, bo od 28. 06. rusza po raz kolejny.....

Już niedługo! Już wkrótce, bo od 28. 06. rusza po raz kolejny Akcja tym razem "Lato w mieście". Stowarzyszenie "Czyn Dobro" zorganizowało wypoczynek dla 20 podopiecznych ZPSWR. Czeka na nich wiele atrakcji, niespodzianek, dobra zabawa i dużo radości pod hasłem przewodnim "Letnia Kraina Wyobraźni".

Wakacji nadszedł czas "Ostatni dzwonek"

Zobacz nasz film

Zapraszamy Was do obejrzenia prezentacji prac plastycznych wykonanych przez naszych uczniów, czasami z delikatnym wsparciem 😊

Wszystkim Twórcom – GRATULUJEMY pomysłowości i efektu!

Muzyka: Piosenka o Wiośnie, Orkiestra Dni Naszych

Kochani,

Nasza placówka włączyła się w akcję "Jeden Naród Ponad Granicami" organizowaną przez Stowarzyszenie "Patriotyczny" Kędzierzyn - Koźle. Celem akcji jest pomoc Polakom na Wschodzie. Chodzi o przygotowanie paczek żywnościowych dla Rodaków żyjących na Kresach.

Czytaj więcej: Akcja "Jeden Naród Ponad Granicami"